/ Składanie i rozpatrywanie reklamacji, skarg, wniosków
Informacja dla klientów dotycząca składania reklamacji, skarg, wniosków
Formularz reklamacji dla klientów indywidualnych
Formularz reklamacji dla klientów instytucjonalnych
Formularz reklamacji operacji kartowej dla klientów indywidualnych
Formularz reklamacji operacji kartowej dla klientów instytucjonalnych
Formularz reklamacji ubezpieczeniowych
Bank Spółdzielczy w Szubinie w związku z wejściem w życie Ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, informuje iż podmiotem uprawnionym właściwym do pozasądowego rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy Bankiem a konsumentami lub osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą, wspólnikami spółek cywilnych oraz rolnikami jest Rzecznik Finansowy Al. Jerozolimskie 87, 02-001 Warszawa www.rf.gov.pl, a w przypadku konsumentów również Sąd Polubowny przy Komisji Nadzoru Finansowego, Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa www.knf.gov.pl oraz
Bankowy Arbitraż Konsumencki przy Związku Banków Polskich, ul. Kruczkowskiego 8, 00-380 Warszawa, https://zbp.pl/dla-konsumentow/arbiter-bankowy/dzialalnosc