SZANOWNI KLIENCI!
Bank Spółdzielczy w Szubinie informuje, że w dniach 13-15 sierpnia przeprowadzona zostanie modernizacja systemu informatycznego w Banku. W związku z tym w okresie:
piątek 13 sierpnia 2021 r. od godz. 15:00 do poniedziałek 16 sierpnia 2021 do godz. 11:00:
– mogą wystąpić krótkotrwałe przerwy w funkcjonowaniu kart płatniczych i kredytowych;
– nie będą działać bank internetowy i usługa przelewów natychmiastowych;
W tym okresie placówki Banku będą czynne:
– w piątek 13 sierpnia 2021 r. do godz. 15:00
– w poniedziałek 16 sierpnia od godz. 11:00
Bankomaty będą pracować bez przerwy
Nowa bankowość internetowa SGB24
– do SGB24 zalogujesz się za pośrednictwem dotychczasowej strony banku – www.bsszubin.pl.
– login do bankowości internetowej pozostanie bez zmian
– pierwsze logowanie po tym okresie do banku internetowego na „starym” loginie; po wprowadzeniu loginu klient otrzyma autoryzacyjnego SMS-a i wtedy wprowadzi hasło;
– zmianie ulegnie szata graficzna bankowości internetowej, a także sposób potwierdzania transakcji z BSGo na Token SGB;
W powiązaniu z nową bankowością internetową działa aplikacja SGB Mobile, dzięki której możesz zarządzać sprawniej swoimi finansami z telefonu. Jeżeli korzystasz już z SGB Mobile to, po przejściu na SGB24 dezaktywuj ją, a następnie pobierz z Google Play (Android) lub AppStore (iOS) i aktywuj ponownie. Umożliwi to ponowne sparowanie aplikacji SGB Mobile z nowymi systemami i jej optymalne działanie.
Od 16 sierpnia 2021 r. zostanie uruchomiona usługa Call Center
Na wszystkie pytania odpowiedzą nasi doradcy, dostępni przez całą dobę pod bezpłatnym numerem 800 888 888 lub – dla połączeń z zagranicy – 61 647 28 46 (opłata zgodna z taryfą operatora), a także pod adresem e-mail: call.center@sgb.pl
Za ewentualne utrudnienia w funkcjonowaniu Banku przepraszamy.
Joanna Śmigiel